Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2015 00:50 - Двустранно... не
Автор: kcekce Категория: Поезия   
Прочетен: 4465 Коментари: 4 Гласове:
4



Не ща да съм бавачка.

Не ща да съм ти роб.

Не ща да съм ти счупена

омръзнала играчка

и да търпя до гроб.


Аз искам да разбираш.

Не ми обръщай гръб!

Върви си, остани си...

Но пробвай да помислиш,

не си ми нужен тъп.


Не искам да ти връщам

безсмисления ужас,

той хич не е градивен,

без малко да ме скърши...

Аз търся в тебе мъдрост.


Ако не я намеря,

върви си, остави ме.

Ще си намеря смисъл,

а ще си дам и време.

Не те ебе? Пусни ме.


Освободи ме.


Най-сетне ще се казвам

„човек“ или „приятел“.

А не ненужна мебел,

която те "наказва"

с измислен знаменател.


Ти ми го вплиташ в думите,

навираш го в устата ми...

А аз не те нападам.

Попитай поне другите

какво е във главата ми.


Аз няма да те удрям.

И хич не ме влече.

ДАМГОСАЙ го в ума си,

че аз не те отхвърлям.

Не съм ти враг въобще.


Аз ти говоря кротко.

Търпя, докато мога.

И хич не заслужавам

да ставам идиотка.

Зацапана подлога.


Процесът е двустранен.

За Бога, напъни се!

Аз от ограничаване

съм станала на камък,

не смея да изпискам!


Пък ако не – ходи си.

Не съм ти календар,

отмерващ твоя мързел

за времето, в което

си пълен тъпанар...





Тагове:   любов,   поезия,   ксе,   ксексе,


Гласувай:
4



1. injir - Дойде ли времето на изпразнената от ...
24.01.2015 11:58
Дойде ли времето на изпразнената от съдържание връзка... Не тъжи. Значи не е за теб. Губещият е само той. :)
цитирай
2. kcekce - Мерси;)
29.01.2015 01:41
Аз знам кой губи;)
цитирай
3. raztvoritel - Ти си ужасно животно, Ксения.
01.11.2019 06:33
Определям ти среща в 12 часа по обяд на пейката най-близо до белия паметник с двете жени в градинката над метростанцията на булевард "Драган Цанков". От другата страна на булеварда е Интерпред. Опитай да дойдеш. Аз живея наблизо, но ще се радвам да те видя.
цитирай
4. raztvoritel - Допълнение
01.11.2019 06:35
Днес.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1152951
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662