Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2017 01:31 - Сам в Гората 3
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 385 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.08.2017 01:19


                                                

           Дискотека

 

 

-         не съм ходил на дискотека бар от 100 години – каза джимито

-         о ще свикнеш бързо не се забравя това осещане е вечно – казах

-         о с сигорност – каза тои

излезнахме и се насочихме по главната направо направо към грацкия цетър

бързо стигнахме при Агора Пуп така се казваше кръчмата

влезнахме вътре бе цялото с дървения и дървени мебели

бе хубаво и уюутно за селска кръчма седнахме на една маса с две пеики и една дървена таборетка ...

Бяха пуснали хубава музика чалга от едно време    бе хубаво но нямаше алкохол чакахме сервиторкат

-         да кажете какво ще поръчате ли нещо моля ..- каза маката Аише

-         да мила искам бира и водка от смокини  искам шопска и кола и сода и порция свиски ребра  това е . --- казах аз

-         вие господине ...- каза тя

-         една вотка от смукини и кола ако имате разбира се за мезе искам свиски ребра и пържени картофи това е сичко госпожице ..- казах аз

-         добре слет малко ще ви донеса поръчката ..- каза тя

-         ребрата са супер тука ..- казах аз на Джимито

-         смокините са насякаде прави се много вотка от смукинята цялата планета е от смукини за това е много ефтина --- казах на него

-         нячи няма да те набутам ного ....- каза тои

-         о не се притесняваи имам пари пък ти ще ме направиш богат и щаслив ... – казах му

-         намерим ли нещо делим на половина ... – тои

-         о това е много благодара много ...- аз

-         сервиторката се забави ..- казах

А в товавреме тя доиде и донесе почти сичко с нената колежка се справиха чудесно и бързо ..

Цвла вечер пихме и ядохме накрая отидохме на дискотека тя бе наблизо и музиката бумтеше доста привлекателно и зовящо ни да отидем отидохме

Бе 12 вечерта имаше много народ отпрет имаше робот които скенираше секи за оръжие и самоличност

Едва го обедих че ми е гост от друг грат и тои го пусна намерихме едно сепаре и седнахме сирвитоките донесаха ботилка смокинова ракия бесплатно за редовни клиенти и познати ..

Мен ме познаваха и бях редовен гост и плащах много поне по няколко златни а това бе много

Сипах си от ракията не харесвах ракията но се пак бе алкохол обичах уиски но тук бе от слива и с оцветители и аромати направено

Абе с две думи мете от жито бе скъпо се пак нямахме житни платаци заместихме го с един вид които бяха променили навремето едно дърво нещо подобно на жълада но равностоино на житото и почти като него

Пак имаше жълади но като ги смелиш имаш хубав пухкав хляб

Тези дървета бяха распространени и имапе доста но бяха надалече и трудни за обиране за това бе скъп и се използваше за хляб но от него ставаше хубаво уиски което се правише от горските хора и го продаваха а хлебните дървета бяха тяхна сопсвеност ние поземните мишки като ни наричаха нямахме право освен ако си намерехме и маркирахме с табела че е наша сопственос но това бе трудно и много опасно а опазването на реколтата която бе по пет пъти на година бе наша грижа ако не го пазиш го обираха но ние се истарикатихме и които имаше ел.Дрон от време оно ги поставяха да пазят дърветата но те бяха нужна вещ в бита и за охрана че хората рятко се разделяха с Дрона си   кото бяха купили с много пари и труд

Пифме цала нощ напихме се едва се прибрахме аз останах както винаги без златните монети които си бях взел предварително

Много приказвахме и танцувахме аз се хвалех на приятели и неприятели за касме та ми с човека тои се ме въздържаше да не се хваля бе потпитал тук там колко стува оръжието и компютрите които се плащаха в злато и то много 100 монети за малак таблет 200 за лаптоп и това за стари износени а неговите щяха да са сумати злато

Един грат развалина за ремонт бе 10000 златни монети къща бе 1000 а нова 5 000    

Много хора ми завидяха и много хора се замислиха бяха разбрали сичко почти та аз пляпах насам натам и черпех с водка бяхме пили от десет  ботилки и толкова раздадохме то повечето бе раздадено хората бяха доволни гаджетата ни обръшаха внимание но повечето като разбраха че Джимбо бе звездата те главно с него говореха и обсъждаха с него дори мисля че чука една две в тоалетните е не се похвали но го забелязах докато помна по едно време късно вече не помнех нищо

Заспахме блажено и спокоино на сутринта сичко бе с главата надоло и уреда бе изчезнал от масат кадето го бяхме оставили

Отначало помислихме че сме оставили сичко ние така но то явно се виждаше че е търсено нещо няи вероятно са търсели иформация за местоположението на складовете и базите на госта ми

-         абе казах ли ти да не пляпаш пак добре че не ни одвлякаха за да им покажа каде са базите -  каза Д

-         абе забравих да вклуча дрона нямаше енергия и бес това караи ще купим пак части и ще направим отново друга радиостанция ..- казах АЗ

-         днес отиваме на лов за хлебни дървета ще си направя Уиски което да пия ане да се наливам с мете да знаеш как ме боли главата сега да имаше аспирин ма няма да пинем едно трезве зелева чорба ...- казах му

-         и мен ме боли ма мисля че не добре да се раскарваме из гората ще ме ОДВЛЕКЪТ

 

краи на трета час следва чакаите “на лов за хлебни дървета“

 

 

 

суров материал необработен не ми работи правописния коректор а и не ми се занима ИЗВЕНЕТЕ МЕ                        




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252251
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101